Kunnossapito
Yhteistyö asiakkaan kanssa ei rajoitu pelkästään laitteen toimitukseen. Tuemme asiakkaita teknisissä kysymyksissä olipa kyseessä yksittäinen komponentti tai laajamittainen projektikokonaisuus.
Kunnossapito
Tarjoamme asiakaskohtaisia ohjausjärjestelmien ylläpito- ja kunnossapitopalveluita. Teemme yhdessä asiakkaan kanssa tarvekartoituksen, jonka lähtökohtana on määrittää tarvittava palvelukokonaisuus. Toimiva kokonaisuus tukee ohjausjärjestelmän ylläpitoa ja nopeuttaa vikatilanteiden selvittämistä.
Ylläpitosopimukset voivat sisältää:
- 24/7 teknisen tuen
- Etäyhteys ohjausjärjestelmään
- Vikatilanteiden raportointi
Saavutettavia etuja:
- Tehokkaampi vianhaku
- Kunnossapidon tehokkaampi organisointi
- Saumaton yhteistyö
- Ohjausjärjestelmien kehitystyö